Change of plans

Det blir ingen fest hos Jessie ikväll, hon har gått och blivit sjuk. Istället ska vi tåga iväg ( alla 200 metrarna) till M. Detta ska bli mycket trevligt. B kommer hit innan, vi ska värma litegrann. Hon med Minttu, jag med Passoa. Mmm.
J har åkt iväg för att kolla sport innan han jobbar natt, så jag har hela våningen för mig själv. SWEET! Här ska dunkas Britney, exfolieras, smörjas, borstas, sminkas, pyntas och donas i fred och frihet. Jag har införskaffat två outfits för kvällen, får se om någon utav dem känns rätt.

xoxo


Kommentarer
Postat av: K

I'm a sleeejv for joooooo...sjunger falskt och högt

2008-10-25 @ 17:59:01
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0