Drömjobbet.

När jag var liten ville jag bli veterinär. Det hade givetvis med mitt passionerade djurintresse att göra. När jag blev äldre och insåg att jag var totalt ointresserad av matte samt att detta ämne ingick i veterinärsutbildningen, så la jag ner det. Sen dess har jag haft lite svårt att sätta fingret på mitt drömjobb. Jag vet ungefär vad det ska innehålla ( det ska vara kreativt, ej butiksarbetstider,jobba med människor, gärna vara lite lyxigt) fast det har varit svårt att hitta just ett sånt. Tills nu. Jag stod och spånade lite med arbetskamrat U som kläckte värsta bra idén, och t.o.m visste ett företag som jobbade med sånt. Tack vare underbara internet vet jag nu allt om deras verksamhet. Nu gäller det bara att skriva en kickass-cv. Lite klurigt.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0