Fredag *klapp klapp klapp*

God, I love fredagar... Idag har det var en synnerligen bra fredag dessutom;
1) Mycket att göra på jobbet=dagen gick fort
2) Favorit-Kerstin kom på besök med sin fina familj
3) Stavas l-ö-n-i-n-g

Dessutom hann jag ta en runda på stan och köpa det mörklila nagellacket som nämndes i föregående inlägg. Det ska invigas när J åker iväg och jobbar sen ( viktigt att arbeta ostört när det gäller manikyr). Nu kan jag stryka den posten på min lista, nu är det överdel som gäller. Svårt svårt... Då J jobbar natt i natt, så sover han ju bort hela förmiddagen ( och lite till) imorgon. Perfekt shoppingtid!

Nu blir det Idol. Jag tycker ju att de suger egentligen, men det är ABBA-tema ikväll. Och ABBA suger definitivt inte.

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Wiiiiiiiiiiiiii!

2008-10-24 @ 20:47:39
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0