Hockey

Nu är vi just hemkomna från en styck ishockeymatch. Det var en bra match, vårt lag vann. Jag tycker inte att hockey är så rockigt på tv, men live är det faktiskt rätt kul. Om man får köpa sig en korv och sådär.
Nu sitter J och O ute i soffan och groggar litegrann, de ska tydligen ta en tur på stan. Själv ska jag måla naglarna så att jag har det gjort inför morgondagens halloweenpartaj.
Note to self: Hämta ut polismössan innan butiken stänger. Måste komma ihåg.
Dessutom måste jag hitta ett par fancy stay-ups tills lördagen, plus en inflyttningspressie till C. Förslag mottages gärna!

xoxo


Kommentarer
Postat av: K

Hm. Vinställ precis som du sade, ljuslykta ( finns stora vita på exempelvis DiModa..man kan köpa ett blockljus och lite dekorationsstenar att placera inuti ), en fin kort med saker hon gillar ( typ en vinflaska, godis, lite värmeljus.. ), en pläd ( plädar kan man aldrig ha för många av..he he, tror jag ), kuddar till soffan, en fin nalle ( sånt tycker jag är sött, vad C tycker vet jag ej ), en trevlig skål full m godis, ljusstakar, nån väggprydnad, en välkommenskylt ( 054 har sådana )..



( iiiiiii jag har tråkigt Sara, är så trött och vill bara sova...gråt )

2008-10-31 @ 06:55:09
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0