Just back from Body Jammin'

Jag älskar Body Jam. Det där med att rolig träning och endorfiner är nog sant. Fast nu är jag mest trött. Imorgon ska jag upp i ottan för att bli friserad ( loves it) , så nu måste jag ta mig en funderare på hur håret ska se ut.  Längden får nog vara kvar, jag är nästan säker på att jag kommer ångra mig om jag klipper av det. Men färgen, mörk eller ljus? Svårt det där... Ett till plus med detta frisörbesök är att jag kommer att komma minst 1½ timme senare till jobbet. S-W-E-E-T!
Dessa personers hår skulle jag gärna ha på skallen:

 Blake Lively, Gossip Girl...
..och...
 The ever so lovely - Megan Fox

Fina hår - fina flickor.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0