Känns bra att denna dag är slut.

Idag har det varit en riktigt lång dag. Nu är det bara fyra andra långa dagar kvar tills helgen, tjohej! Men nu har jag lite att se fram emot; imorgon ska jag dansa efter jobbet och någon kväll ska jag och Jessie styra outfits till lördagens utkliv. Shopping = nästan det finaste man kan se fram emot ( japp, är en ytlig och tom människa)

Idagkilade jag över till C för att kolla på hennes nya lya. Åh! Jättehögt i tak, stooora fönster OCH kakelugn. Det var en äldre lägenhet som var hur charmig som helst. Jag blev nästan jätteavundsjuk. Nu har ju vi också en fin lägenhet som är helt nybyggd, men det gamla har också sin charm. Nu har jag drabbats av renoveringsfeber och vill byta ut allt härinne mot nya saker. Ska sätta in hundögonen mot J och se vad som händer :)

Och Sara P, jag kommer att vara kvar till jul och trettio år efter det också. Tyvärr.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara P

Det löser sig nog snart ska du se, ska maila till jobbet ang dagar vid jul, kramis

2008-10-20 @ 22:04:18
URL: http://sarapson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0