Lill-lördag

Det känns som detta har varit en längre onsdag än vanligt. Efter att ha lunchat med syster och systerdotter var det jätterörigt på jobbet, vilket iofs gjorde att dagen gick rätt fort. Efter jobbet tog jag och J en långpromenad och sen kom C och Emil för att planera lite resa. Mycket trevligt. Nu tittar jag på So You Think You Can Dance ( tyvärr sista avsnittet för året, buhu) Detta är mina favoriter:
 Chelsie (som det inte verkar finnas några andra bra bilder på)
 Twitch ( som inte är ful på denna bild)

Dock har jag redan fått reda på vem som vinner, och det är tyvärr ingen utav dem. Too bad.  Men grymma var det båda två!
Imorgon ska jag köpa de sista presenterna till lilla Clara och på fredag blir det lite shopping med C inför middagen på lördag. Det vankas tjejmiddag, jättekul!

Shit, nu var reklamen visst slut!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0