Liten komihåglista till mig själv.

Detta är saker jag måste fixa innan lördag:

*  Överdel som passar min nya kjol
*  Ev. roliga strumpbyxor om jag inte kör på spetstights
*  En ny kajalpenna. Den gamla gör mig rödögd ( redan innan drickat har intagits)
*  Nya ögonskuggor. Av samma skäl som kajalpennan.
* Systemet. ( inga kommentarer)

Saker som jag skulle behöva, fast inte är direkt akuta. 
 
*  Nya skor. Vintriga partyskor, så jag slipper ha mina ( kalla) peeptoe-pumps i kylan.
* En kavaj. Det är snyggt med kavaj. Jag har ingen kavaj.
* Ett par nya spetstights, mina är för stora.
* Rövimplantat, så att tightsen sitter uppe.


Tur att det är löning om 2 timmar. Tjohej!

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Älskar den sista posten på listan - moa ha ha!!! Jag vill också ha rövimplantat!!! KRAM, ses snart smulan!

2008-10-24 @ 07:56:11
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0