Litenlista part2.

Jag älskar verkligen listor, hittade en med mobilanknytning som jag inte sett förut:


Har du kysst nummer sju?
Nr 7 är Bie. En väldigt snäll gosse som jag dock inte har kysst. Never have, never will.

Har du träffat nummer nio i veckan?
Ja faktiskt, jag gick på Björn på gatan häromdagen och sa hej.

Älskar du nummer tio?
BM: japp, det gör jag 

Är nummer elva en sötnos?
Nja, det är han väl inte. Men han är mycket trevlig.

Är nummer femton en bästis?
C är en väldigt bra vän iallafall :)

Har nummer sexton gått i samma klass som du?
Nej, Chrille är några år äldre.

Brukar du hänga med nummer nitton?
Nej, men en gång i tiden så ville jag gärna det :P

Är nummer tjugo bra?
Tja, ingen aning really, jag har glömt vem han är xD

Gillar du nummer tjugosex?
Frida: Ja, hon är rar.

Vet du om nummer trettioett har ett förhållande?
Hmmm, jag har faktiskt ingen aning.

Hur känner du nummer trettioåtta?
Det är numret till J´s jobb.

Är du intresserad av nummer fyrtiotvå?

KW på jobbet är en mycket skön arbetskamrat.

Hur länge har du känt nummer fyrtionio?
M, min kvinna på H&M: Sen Adam gick i löv nästan ( annars tippar jag på typ 15 år)

Mycket rolig lista. Att skriva. Förmodligen inte att läsa.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0