Måndag

Det är verkligen ingenting positivt med måndagar, men tack och lov är den ju snart slut. I skrivande stund sitter jag och fixar lite manikyr, jag är verkligen besatt av nagellack. Idag: Mavalas Mystic.
Denna vecka ser ut att bli hektisk den med: imorgon är det Body Jam, följt av bio med flickorna. På onsdag kommer mamma hit igen, sen efter jobbet ska vi fira KW´s födelsedag. Torsdag ser iofs rätt ledig ut och fredag likaså, men vi åker ju färja på lördag ( har spanat in Färjan på Kanal 5, h-e-r-r-e-g-ud vilka nötter det verkar finnas på den där båten!) så jag borde packa. Innan man packar måste man skriva lista, det gillar jag.

Just det, jag måste hinna sola en gång till innan båtåkandet, jag har en känsla av att det kommer att fotografera ivrigt och då måste man ju se presentabel ut.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara P

Hoppas det blir något smarrigt hos KW.. :)

2008-10-08 @ 11:03:49
URL: http://sarapson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0