M.Ä.T.T

O lord vad jag är mätt! Har just kommit hem från arbetskamrat KW och hennes 60-årsfirande. Jag misstänkte att det skulle bli goood mat, men detta...! Det var så gott! Dessutom har jag ätit mat med världens bästa mamma och C idag, så jag har i princip varit mätt hela dagen. Ovant, inte oangenämt. 
Jag fick hänga lite med fina S också, det är ju inte så ofta nuförtiden =)

Imorgon blir det häng med Jessie, man måste ju ha en ny outfit när man ska åka båt ( läs: det blir storm, båten sjunker och jag gör detsamma) Dessutom måste jag sola solarium, mycket viktigt att komma ihåg detta!

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Låter superskoj smulan, fast iofs spelar det nog ingen roll vad ( om! ) du handlar, du kommer vara snyggast på den däringa båten iallafall.

2008-10-09 @ 08:27:31
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Sara P

Tack för igår :) Du hittar nog någon snygg outfit som passar för FÄRJAN Kram

2008-10-09 @ 11:21:26
URL: http://sarapson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0