Packad.

Eller rättare sagt, jag önskar att jag vore det. Färdigpackad alltså. Förbannad vare min beslutsångest, det här går ju inte!
Jag vill ju ha med massor av saker, hellre ett plagg för mycket än för lite. Undrar om det finns nån maxvikt som man får ta med sig, måste kolla detta a.s.a.p. I skrivande stund sitter jag och filar på nagellacksvalet; det måste ju vara nåt som passar till allt osv osv. Svårt detta.

Förresten, Idol suger iår. Man vet ju inte om det är Idol eller Lilla Melodifestivalen man tittar på. Småttingar som sjunger falskt, u så trist.

Skepp o´hoj!

Kommentarer
Postat av: K

Good luck my friend! Mina tankar är hos dig!

2008-10-11 @ 20:25:42
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0