Stiltje

Nu är det inte en enda kund i butiken. Jag har absolut ingenting att göra. Detta ihop betyder låååång dag.  Jag får ta och hitta på något projekt, annars blir jag tossig.

Senare blir det roligt iallafall, för då kommer min älskade mamma och hälsar på ♥

Ikväll ska jag utföra diverse hushållsarbete; måste tvätta lite samt städa ihop lite tills flickorna kommer på lördag. Andra viktiga saker att göra: köpa fler presenter till Clara, klura på outfit till lördag ( =svårast) samt komma på en meny till lördag ( svåååårt när man är kulinariskt handikappad... McD, anyone? )

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Oj, meny...ha ha, hämtpizza?? :-D

Kanske ngn god sallad, typ pasta m soltorkade tomater, kyckling, fetaost etc?

Hemgjord pizza med parmaskinka, basilika o mozarella / vanlig ost och skinka? Ngn pastarätt, är ju rätt enkelt fast gott. Svårt det där, undviker att agera middagsvärd...ser mig hellre som gäst. egoistisk

2008-10-02 @ 17:34:48
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0