Thank god it´s friday (igen)

Halleleluja, det är fredag. Dessutom är det den bästa sortens fredag, om ni förstår vad jag menar.
Tyvärr lyser kunderna med sin frånvaro, så det lutar åt att det blir en väldigt lååång fredag. Men det gör egentligen ingenting, så länge det är fredag.
Igår passade jag på att shoppa mig lite lycklig efter jobbet. Resultatet blev ett par spetstights ( äntligen!), en frän t-shirt samt ett axelbandslöst spetsfodral ( mjauu). Vet inte riktigt vilken stil jag ska köra med på Syndens Båt, misstänker fortfarande att fabulös urringing inte är den rätta vägen.
Tydligen ska det korkas upp redan 09.45 i bussen, men jag funderar på allt helt skippa det. Jag kliver nog på när vi kommer på båten, vill gärna vara vid mina sinnens fulla bruk när vi kör på isberget.

xoxo


Kommentarer
Postat av: K

Varfir inte urringning?? Det blir ju mycket roligare så - moa ha ha! :-D

2008-10-10 @ 12:58:24
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0