Torsdag 10.20

Full fart mot helgen. Någon hade skrivit på fb idag " Jag lever för helgen och det gör du med" Mycket sant, fast lite sorgligt.
Idag har det Operation:Outfit som gäller. Har bokat tid med min PS♥  på H&M idag, så jag ska hasta dit på lunchen. Det är alltid spännande att se vad hon har kokat ihop. På lördag blir det fest hos Jessie med x antal fabulösa flickor. It´s shall be grand. Dock har jag haft indikationer på att jag kommer att få ont i halsen, med min tur så drabbas jag säkert i lagom tid tills lördagen.

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Äh, klart du inte kommer ha ont i halsen - du kommer vara supersnygg och jättefrisk, såklart! ( samt jättefull ho ho ho ) :-D

2008-10-23 @ 19:34:59
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0