Torsdag 22.04

Puh, vilken dag. Inte bara har den varit varm ( vår chef vill spara in pengar, därför får vi inte ha på kylan i butiken) utan den har också varit aningens turbulent. Dock är det uppstyrt nu, så det ska förhoppningsvis bara bli bättre.
Jag hittade världens finaste kjol på HM idag, dock hann jag inte fixa en överdel, attans att man bara har 45 minuters lunch. Det får bli lördagens sysselsättning. Om jag nu inte blir sjuk *peppar peppar* har jag en foxy outfit tills på lördag.

J har gett sig iväg för att jobba natt, stackarn. Dock gör detta att mina prognoser för nattsömn ser goda ut. Jag fattar inte, människor kan gå på månen, men de kan inte fixa så att folk kan låta bli att snarka på nätterna!? Jag vet inte vad ni tycker, men nånstans har det prioriterats fel.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0