Aaahhh, shopping....

Efter att ha knatat till Sats i arla morgonstund ( host, 11.30) så tog jag en liten tur på stan. Adidas-skorna inhandlades, har trampat omkring litegrann i dem härhemma och de känns helt rätt. Dessutom gjorde jag ett äkta vintagefynd på Myrorna, en skandalöst kort och axelbandslös svart klänning i sammet och spets. Very fancy om jag får säga det själv. Försökte fota den förut, men den kom inte riktigt till sin rätt, jag får försöka att ta en bild när jag har den på mig nångång. Ett utkliv känns dock avlägset, undertecknad har ju inte varit ute på hela två (2) veckor. Rätt bra gjort tycker jag. Det är faktiskt underskattat att vara hemma.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0