And so it begins...

Jag står här på mitt jobb. Det är lördag. Jag jobbar ensam tillsammans med mina chefer. Kan det vara mer synd om mig? Svaret är dessvärre ja. Efter att ha hamnat på en oplanerad After Work igår och druckit vin, haft en After-After Work/Innan Koriander-förfest samt trillat i säng när alla andra gick ut, inte kunnat sova samt fått en (förhoppningsvis) mild släng av ögoninflammation står jag nu här (osminkad och i glasögon för att spara på ögonen) och tycker lite synd om mig själv. Och det är 4½ timme kvar tills jag får lämna denna helveteshåla. Suck.

I torsdags hade jag en finfin biodate med K. Tack för en jättetrevlig kväll gumman! Igår var jag som bekant ledig, och dagen tillbringades med att att åka mellan en massa affärer med J. Jag gillar affärer ♥

Ikväll vankas det partaj hos Pokermiljonären, min vintage-outfit ska invigas om inte mina ögon förvärras ( hoppas hoppas).

Förövrigt kan jag informera om att Autumn 2008 har börjat lysande, jag har under denna vecka gått ner två kg. Det känns bra. Nu ska vi se om jag ska gå ner mer eller stanna där jag är. För, hemska tanke, man vill ju inte förlora sina största tillgångar. Huvaligen.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Suck o stön gumman, du skall INTE gå ned i vikt...sista gången (hum) jag säger det!! skrik och he he, "största tillgångar"..fint uttryckt det. :-D Wiii! Kram o tack för sms:et inatt, me like a lot. KRAM.

2008-09-21 @ 13:33:49
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0