Full=ful

Jag har suttit och kollat igenom bilderna från i lördags, av någon anledning fotades som bara den. Slutsats: jag är ful när jag är full. Hu så hemskt. Det kan även bero på att jag befann mig på samma fest och på samma foton som stans snyggaste ( och trevligaste) flickor. Note to self: låt dig aldrig fotas brevid attraktiva människor.

Nej, nu ska jag inte skriva mer, känner på mig att det bara blir gnäll. Nu tänker vi glada tankar och hoppas att det händer något roligare imorgon.

xoxo


Kommentarer
Postat av: K

Ha ha, så fel du har. fnyser argt Du är inte alls ful som full, borde väl jag veta som varit berusad tusen gånger ( MINST )i ditt sällskap. Karlstads finest, det är du! Kramar i massor.

2008-09-23 @ 08:09:24
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, det stämmer iofs :D Men man är ju ingen ungdom längre ;) Fast jag ser fram emot vår utekväll snart Kraaaaam!

2008-09-23 @ 15:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0