Game on

Imorgon ska mina älskade skor inhandlas, de har lockat på mig hela veckan. Dessutom är jag sugen på ett par spets-strumpbyxor ( om man ska vara oklädd när det har blivit höst och allt), ett halsband ( egentligen vill jag ju ha det med boken på, men det finns ju inte här) och dessutom en skinnjacka. Jag har letat länge efter den rätta, men inte funnit den.. Nu är jakten igång igen,  tips på vart man kan hitta en mottages tacksamt!

Imorgon kommer jag att handla förmycket, men kom ihåg: ska man vara fattig kan man lika gärna vara välklädd.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara P

Jag förväntar mig att få se alla inköp!

2008-09-12 @ 23:09:19
URL: http://sarapson.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Man kan aldrig handla för mycket, moa ha ha!!! Oiiii, så roooligt att se dig igår, fina Saris! kramar stenhårt

Axelssons hade fina skinnjackor, även H&M har väl bra, MQ ( dyra tror jag ), Sisters...finns överallt typ. Själv köpte jag min på nätet, där kan man hitta många.

Stor kram, mailar sen. Adios kexet!

2008-09-13 @ 09:35:53
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0