Hejda mig!

På min lediga dag gillar jag att spendera pengar, vilket jag också ha gjort på förmiddagen. Jag har framkallat kort till min grattis-J-nu-har-vi-varit-ihop-i-ett-år-pressie samt besökt fina M på HM och låtit henne ta fram lite plagg. Det hela resulterade i ett par jeans, en blus och en t-shirt. Det är en häst på t-shirten ( tänk fanatisk 90-tals-hästtjej) Jag och M höll nämligen på mycket med sånt när vi var små, så det var ett sätt att knyta ihop säcken litegrann. Hon har stil den tjejen, säger hon att det är snyggt, så tror jag henne.

Nej, nu blir det Ikea och sedan ett besök hos mormor.

Mental note: Jag ska inte ut i helgen. ICKE! Hur mycket miz C än lockar med roligheter. Måste.vara.inne.och.späka.mig.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara P

Åh, ny layout! tjusig:)

Här ska det inte hejdas något... bara att shoppa vidare

Trevlig helg

kramis

2008-09-05 @ 20:01:41
Postat av: Sara

Tack tack, den kändes mer rätt :) Jag lyckades att hejda mig från mer shopping idag, det var nära att en väska följde med hem också, men jag var Duktig!

2008-09-05 @ 22:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0