Höstdepression?

Vad tror ni, kan man bli höstdeprimerad, eller är det bara en ursäkt för att så att man kan sura över att ens semester sög, att vädret bara är kallt och regnigt och att det ny är mångamånga månader kvar tills det blir varmt och skönt igen?

Anyways, inte för att jag är höstdeprimerad eller nåt. Jag vet bättre än det, för jag har lärt mig den magiska läxan att man kan köpa sig lycklig. Så det så.

Imorgon är det fredag och det är ju aldrig dumt. Jag har inga direkta planer inför helgen ( förutom träning) och att jag ska gå ner och hänga lite med the fabulous Sara P i butiken när hon gör efterlängtad comeback.

Och just det, brunetter äger!And then some.  De är varken tråkiga eller intetsägande.  

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0