I love lördag

Idag startade jag dagen med en helt underbar ansiktsbehandling, så borde man börja fler dagar.  Efter att ha blivit bortskämd var det dags för en runda på stan ( lämna tillbaka för stora spetstights, inhandla nya köksgardiner) När jag strosade runt inne på Indiska ringde fina C och frågade om vi inte skulle ta en lite barrunda i kvällningen. Eftersom jag hade lovat mig själv att vara inne den här helgen sa jag givetvis JA direkt ( har ingen självbehärskning). Därefter blev det en tur till min kvinna på H&M som fixade looken för kvällen, finfint att ha kontakter där.

Nu har jag däremot trååååkigt, den där förbannade fotbollssäsongen har ju dragit igång igen. Jag tror att jag ska gå ner till Jessie och språka lite.

Trevlig helg!

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Åh, låter lovely med en face-behandling. :-D Hoppas ni får skitkul ikväll, gör nu stan ordentligt! Kramar från Nitsrek

2008-09-27 @ 19:24:28
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0