Lilla listan

Ni vet ju att jag är en sucker för listor. Hittade en mycket intressant en förut, so here it comes:

1. Vilken film kan du se om och om igen utan att tröttna?
Hmm, ett mycket svårt val, tv-skadad som jag är. Vi har ju Grease som är världens bästa film, men jag kan även kolla på mesfilmer som Sagan Om Ringen-trilogin och Harry Potter rätt så många gånger.

2. Vem skulle spela dig i Filmen-om-ditt-liv?
Cameron Diaz. Hon är rolig. Och lång. Fast hon är ju blond tyvärr, men stundom har hon ju sansat sig och brunettat sig.

3. Var är film bäst - på bio eller hemma?
Bäst på bio för hela upplevelsen med stoooor bild och mycket ljud, men även bäst hemma eftersom man oftaste sitter mer bekvämt då + att man kan ta kisspaus ( har mycket liten blåsa)

4. Vilken film-genre ser du oftast/helst på?
Romantiska komedier och vanliga komedier. Hemskheter finns det så mycket av i verkliga livet, jag väljer verklighetsflykt anyday. Sen är jag även helt såld på dansfilmer. Vi snackar Honey, Take The Lead osv..

5.  Om du skulle få vara med i en film, vilken skulle det vara?
Någon lyxig film, kanske Sex&The City-filmen ( som jag ännu inte har sett, fast den ligger i vardagsrummet, skandal!)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0