M-ä-t-t!

I kvällningen drog jag med J ( som är väldigt misstänksam mot nya sorters mat) till ett libanesiskt ställe för att käka. Jag har inte varit så mätt på länge. egentligen gillar jag inte att vara mätt, man känner sig sjukt nog mer nyttig när man är hungrig. Suck.

Nu har min man lämnat mig för att jobba natt, vilket är svintråkigt. Honestly, det är verkligen värdelöst att vara hemma på lördagar, säga vad man säga vill om att det är skönt med bakis-fria söndagar. Det finns INGET att göra. Det är bara skit på tv, förmodligen för att de sparar in en massa på att bara sända trams eftersom alla andra ändå är ute och krökar.

Jag har sett på MTV Video Music Awards ( repris såklart). Brittan är tillbaka! Tjohej!



 She´s back!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Viva Britta Spjut!! :-D Och ja, TV på lördagar suger pung. Sorg.

2008-09-14 @ 07:57:23
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Sara

Hon har sjungit vårt ledmotiv mången kväll hon :)

2008-09-14 @ 16:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0