Måndag

Idag är det måndag vilket oundvikligen betyder att det var söndag igår. Men det var faktiskt en helt okej söndag, jag var inte bakis trots barrunda och x-antal drinkar på lördagskvällen. Jag hade en av de bästa kvällarna ever med C, B och M. Dessutom hittade jag två drinkar som var de godaste jag har druckit någonsin: Blueberry Mojito och Twisted Mojito (som smakar passionsfrukt) De var så goda att jag t.o.m var sugna på dem igår, och då är nåt verkligen gott!

Detta blir en snärjig vecka: imorgon ska jag på Body Jam och få träningsvärk,  på onsdag kommer syster+lilla systerdotter hit samt att vi ska ha en survey här i butiken hela dagen ( spännande), på torsdag kommer min mamma hit, på lördag ska jag åka till min syster och fira den större systerdotterna födelsedag+gå på marknad ( läs: köpa marknadsnougat) och på kvällen är det visst middag hemma hos mig som jag hade glömt bort. Det är mycket nu, det är rätt bra.

Igår såg jag Sex & The City-filmen med Jessie. Åh, säger jag bara ♥

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara P

Åh, ska nog se den under veckan! M jobbar ju kvällar så jag har tv:n för mig själv :) Kram

2008-09-29 @ 11:07:38
URL: http://sarapson.blogg.se/
Postat av: K

Har också sett den nu, B fixade hem den förra veckan. Den var riktigt bra tycker jag, me liked a lot. De där drinkarna låter väldans godiga..mumma. :-D

2008-09-29 @ 20:01:21
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0