Måndag. Tyvärr.

Det känns inte som en bra måndag idag, fast det borde det. Jag fryser, är TRÖTT och känner mig snuvig och dessutom regnar det = inte bra. Jag och J har varit tillsammans i ett år idag =bra.  Måste.orka.

Jag har ett litet pressie-projekt till J som jag måste styra under dagen, men det är lite svårt att pyssla med det när man står strandad här. Suck.

Igår skickade jag iväg ansökan till det där jobbet som jag villvillvill ha, så nu är det hållna tummar som gäller framöver. Är det någon annan som vill bidra med lite tur så går mottages det tacksamt. Förhoppningsvis så väljer de fort så att man slipper gå runt och våndas. Våndas är inte min favoritsyssla.

Ikväll ska årsdagen firas, det återstår att se på vilket sätt. Det sätt jag skulle välja just nu är i mysbyxor, nedbäddad i soffan. Men vi får se vad som händer.

xoxo

Kommentarer
Postat av: SAra P

Grattis på årsdagen! Tummarna hålles stenhårt:)

2008-09-08 @ 14:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0