Min bästa mormor

That´s right folks! Your truly sitter hemma fast det är lördag, och fast allehandla pinglor har lockat med utgång. Om sanningen ska fram så hade jag inte orkat, jag är redan jättetrött och klockan är bara barnet. Då är det bättre att spara utklivet till nån annan gång.

Igår var det en underbart ledig dag, jag gjorde lite ärenden på stan och sen var jag till Ikea och tillsist hamnade jag hemma hos mormor. Jag har väldens bästa mormor som var värsta partybruttan på sin tid ( hon är 82 nu, så hon partar inte lika hårt) Vi gjorde lite djupdykningar i hennes garderob och fann ett par kalassnygga röda läderstövlar som fick följa med hem. Vi sydde dessutom en klänning utav en gammal underkjol med spets som vi rotade fram. Mormor sydde alltid sina egna kläder när hon skulle ut eftersom " det inte såg ut som hon ville" annars. Respekt mormor! Det är synd att jag bara har ärvt mormors partylust istället för hennes sykunnighet. Hon hade dessutom en massa fancy skärp som fick följa med till min garderob. Mormor gillar tanken på att hennes grejer får vara med i svängen igen, även om hon inte orkar lika mycket längre. Men hon är med i tanken!

Allihopa som krökar ikväll, svinga en bägare för mormor Gunvor!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara P

Mormor Gunvor rules ;)

2008-09-07 @ 19:38:40
Postat av: Sara

Hell yeah! :D

2008-09-07 @ 20:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0