Rätt bra tisdag

Idag har det varit frid och fröjd på jobbet. KW och jag har tagit saken i egna händer och dekorerat om lite, det var skönt att ha något att göra. Sen kom en väldigt snäll säljare från ett bokförlag och sa att jag fick välja vilka böcker jag ville, så skulle han skicka dem till mig. SWEEEEEEEEET! Jag har redan börjat fila på en liten lista.

Efter jobbet knallade jag iväg och tränade, det får bära eller brista om förkylningen bryter ut eller inte. Imorgon ska jag  ut till K och hälsa på efter jobbet, det ska bli spännande.

Dessutom är jag lite glad, för jag har hittat ett nytt jobb att söka. Ni får gärna hålla varneda tumme ni har.

Snart, So You Think You Can Dance!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara P

åh, är det K med 2? I såfall får du hälsa! Och lycka till med jobbet, kan det börja på D :)

2008-09-03 @ 00:27:45
Postat av: Sara

Japp, K med 2 är det, jag ska hälsa :) Det är faktiskt INTE D-jobbet,misstänkte att det skulle bli ännu sämre arbetstider då ;) Kram på dig!

2008-09-03 @ 10:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0