Titta, en lista!

Jag gillar verkligen listor. Det för tankarna till såna där Mina Vänner-böcker man hade när man var yngre ( eller för ett par år sen, host, kommer du ihåg hur vi skrev i den där boken varenda lördagskväll, K? ) Denna lista är snodd av bästa K:


Är: I skrivande stund fortfarande bakfull. Och har ont i magen. Kan bero på de två liter apelsinjuice som jag har intagit under dagen.
Ger intryck av att vara: Just nu, jäkligt sleten.
Mår: Se ovan.
Ska: Snart intaga sängläge och försöka sova.
Har: Legat på soffan hela dagen
Bör: Dricka mindre alkohol.
Kan: En massa saker.
Vill ha: Ett nytt jobb. Om jag bara fick det så skulle allt annat ordna upp sig automatiskt.
Skulle vilja: att det jobbet uppenbarar sig a.s.a.p.
Tycker om att: Vara ledig, umgås med mina nära och kära, köpa mig lycklig, J såklart
Drömmer om: Ett nytt jobb. Ett nytt jobb.Ett nytt jobb. PLEASE! 
Längtar till: Jag får ett nytt jobb.
Fasar inför: Att jag kommer att bli kvar på samma ställe resten av mitt liv.
Har ett brinnande intresse för: Jag skriver böcker, så att jag inte svarar "nytt jobb" på varenda fråga.
Bryr mig om: Många.
Trivs med: Mina nya skor
Planerar att:Snart hoppa in i duschen
Bor: Mitt i stan
Skulle vilja bo: Ingen annanstans, kan inte bo bättre. Ibland i min herrgård med pool, granne med K.
Klär mig gärna i:  En fancy outfit
Dricker gärna: APELSINJUICE!
Äter helst: Inte.
Tränar: På SATS. När tillfälle ges.
Tittar ofta på: Heroes, Sex&The City, So You Think You Can Dance
Lyssnar ofta på: Musik.
Stolt över: mina små systerdörttrar
Styrka: Glad, är det en styrka?
Svaghet: Kan bli lat när jag är uttråkad.
Beundrar: Min mamma.
Rädd för: Att något ska hända mina nära och kära.
Längtar efter: Ett nytt jobb. Sommar.
Ovana: Hänga vd datorn för ofta.
Lördagskvällar: Är roligare när man inte dricker Jäger.
Sak jag ska köpa när jag fått lön: Nya gardiner till köket. En Ipod eller annan sorts mp3-spelare. En nya foundation, märkte igår att min nästan var slut. Den här listan kan göras hur lång som helst.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Sara P

Den kommer jag ihåg, tror att jag skrivit i den också?! Ni visste hur man skulle parta ;)

2008-09-22 @ 10:54:24
URL: http://sarapson.blogg.se/
Postat av: Sara

Jovisst skrev du i den! Det var tider det... =)

2008-09-22 @ 15:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0