Avundsjuk

Ett utav fördelarna att bo typ 100 meter från jobbet är att man kan gå hem och äta lunch. Isället för att sitta i vårt klaustrofobiskt lilla fikarum väljer jag hellre min goa soffa och tv:n. Idag såg jag på The City när jag åt. Man blir ju inte avundsjuk alls. Inte det minsta.
När dagens bästa 45 minuter var till ända lommade jag tillbaka till mitt oglammiga jobb, där jag iklädde mig min oglammiga arbetsväst (!) och sålde vykort a 10 kr styck till en äldre dam, som skällde på mig eftersom korten inte kostade 50 öre styck som i Ullared.

Det är så vi jobbar här i The Bookstore.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Kärring. Allt jag kan säga. Dumma Ullaredstant. Massor av kramar lilla minimuffin.

2009-04-20 @ 20:58:23
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Charlotte (Kerstins kompis :))

Dumma Kärring! Åk till Ullared & köp dina vykort då, det tjänar hon ju säkert på i beniskostnad!

Jag hade nyss ett samtal från en arg Gubbe som tyckte jag borde vet vad han ska ha för filter i sitt fläktsystem... Jo, men jag som jobbar med löner, orderhantering och bokföring...sånt vet ju jag...inte!

2009-04-21 @ 11:13:31
Postat av: Sara

Mmm, hon kan lika gärna köpa sina vykort därnere hädanefter - jag kommer inte sakna henne!

Evil people som bara gnäller och är arga borde spärras in!

2009-04-21 @ 21:42:44
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0