Bra lördag

Nu har jag piggnat ( nyktrat) till såpass att jag kan blogga lite. Det var en hård kväll igår. Som tur är var det hårt för alla, då känns det alltid bättre.

Brunchen igår var underbar, jag vill bruncha varjedag! Efter vi hade tryckt i oss, tog vi ett varv på stan. För min del blev det många varv då jag inte kunde hitta en bra outfit. Men skam den som ger sig. Dessutom fick jag äntligen mina älskade skor. De var precis som jag hade förväntat mig, så de gjorde hela outfiten. De gjorde även att mina fötter är något ömma idag. Men vad gör det, ibland ( ofta) får form gå före funktion.


Såhär illa ställt var det igår

xoxo


Kommentarer
Postat av: K

Världens finaste - foxy lady minst sagt. KRAM.

2009-04-27 @ 09:14:42
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Sara

K: Du är så snäll kärlek

2009-04-27 @ 10:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0