Bröllop

Om drygt två månader är det dags för bröllop. Tyvärr inte mitt eget. Det är Js kusin Tobias som ska gifta sig med sin Jenny. Det är ett riktigt monsterstort bröllop - det har t.o.m en egen blogg. Sånt gillar jag,  ska man gifta sig så tycker jag att man ska gå all in.
 De har hyrt en stor gård på landet och ska ha lite shabby/chic-stil. Tobias är ju en lite välkänd idrottsman, så bröllopet kommer att bli tämligen välbesökt. Jag hoppas att J ska bli lite inspirerad. Typ jätteinspirerad.

VAD I HELVETE SKA MAN HA PÅ SIG?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Vad weird, detta inlägget såg jag NU - ha ha, kollade bloggen för tio minuter sen och trodde du var vaken. KUL med bröllop, wiiiiiiiii!!! Kan inte du gifta dig så jag också får gå på ett??? ( Lustigt, skrev oxå ett bröllopsinlägg alldeles nyss...ett tecken?? ) KRAM smulan!!

2009-04-20 @ 07:12:15
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0