O happy day(s)

Det är ingen hejd på trevligheterna just nu ( peppar peppar, nu jinxar jag väl resterande delar utav kvällen).
Igår hade jag världens mys med K, komplett med soffsittning, bra tv, god mat samt snask. Thanks hon´!

Idag har jag varit på världens trevligaste brunchdate. God mat och trevligt sällskap. Sedan blev det ett VPS ( Varv På Stan) där en potentiell outfit för kvällen införskaffades. Ikväll ska det nämligen barhoppas. Jag räknar med minst en Twisted Mojito och en Blueberry Mojito från Blå.

Jag anar oråd.

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Good luck my friend! Hoppas ni får en kanonkväll! Själv har jag faktiskt intagit lite alkohol ikväll, tog en öl ute på trappen nyss. Kändes befriande, och lite alkoholistiskt. KRAMAR.

2009-04-04 @ 19:26:17
URL: http://litenarvid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0