Stjäla lista

En liten lista kanske?

Hur känner du dig just nu?
Något uppblåst ( 3,95kr/hg för lösgodis på Maxi kan göra det med en) + lite söndagsångest
Vem är den roligaste människan du känner? Svårt att välja mellan alla underbara vänner jag har.
Gillar du att slåss? På Body Combat, ja. Annars, nej.
Sparare eller slösare? Jag skulle nog säga att jag är ungefär 80 % Spara och 20% Slösa
Din drömväska?En där inte allting hamnar i botten så att man får rota i 10 min innan man hittar saker.
Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Ami James ljuva stämma ( Miami Ink-maraton på Discovery Travel&Living)
Ditt favorit svärord? Fan.
Pålägg som gäller? Goudaost
Tatueringar, piercingar? Piercing i tragus.
Vad känner du för distansförhållande? Inte för mig, men det passar säkert andra
Gillar du att vara själv? Jag har ett stort ensambehov ibland.
Vad har du lärt dig från dina tidigare förhållanden? Man ska alltid vara sig själv
Har du dejtat någon miljadär någon gång? Nej, men är det någon sån som läser min blogg så kan vi alltid ta en fika. Det är nog okej med J.
Vad tycker du om droger? Det är inget för mig. Borde inte vara nåt för andra heller.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0