Underbara älskade!

När saker och ting går alltför smidigt brukar jag ana oråd. Efter att ha haft välrdens bästa fredah-lördag-söndag misstänkte jag att denna vecka skulle suga p*ng. Men inte än iallafall.

Idag hyllar vi denna underbara kvinna och hennes familj:


K - the one &only

Inte bara skämde hon bort mig med den godaste maten ever i fredags, idag åkte hon och la familia äääända till Örebro för min skull för att införskaffa min älskade verktygsväska från Jula. ( Okej då, de hade  andra ärenden dit ( i form av En Styck Übergullig Kitten) men det kändes som de gjorde det bara för mig ♥.)

Efter jobbet åkte jag för att hämta den, spana in kissekatten och kolla in det jättefina, nya badrummet. K, nästa gången tar jag med mig bikinin!

Det går bra nu. Peppar peppar osv.

Nu ska jag inreda min låda♥

xoxo


Kommentarer
Postat av: K

Världens SNÄLLASTE text, åååååååååååååååååååå. grin Och världens fullaste K, med feeeta armmuskeln ser det ut som. Moa ha ha, jag DÖR. Löv jo, stor kraaaaaaaaaaaaam - självklart reste vi mest för DIN skull baby!

2009-04-07 @ 22:34:54
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: K

Vart tog min kommentar vägen??????????????????????????????? Vad SNÄLL du är, ååå - så fint skrivet, jg grinar här i min soffmisär. Buäää. F.ö ser jag dyngfull ut. Moa ha ha!!! Love u!

2009-04-07 @ 22:49:31
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Sara

K: Du ser inte full ut, du ser fab ut som vanligt. Och ta och kola synen babe, för nån fet arm ser jag inte.

Lådan blev jättebra!

Jag är mycket irriterad, man kan inte logga in på fb. Skriver imorgon.

Love u!

2009-04-07 @ 23:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0