Valborgsmässoafton.

Idag fyller kungen år. Eftersom han säkert läser min blogg passar jag på att säga grattis.

Det är något av en busy day idag. Jobb till 16 (wiiiii), rask promenad till Systemet, kanske svänga förbi nån affär och inhandla en outfit ( fast det kommer jag inte att hinna), hem och hyperventilera över att jag inte har nåt att ha på mig, bli sur på J för att han inte hjälper till, byta en miljon gånger och sedan ändå ta den första outfiten jag provade.
 Sen blir det grillfest. Fint det.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Sara P

Grattis kungen :) Gött att sluta 16, kram

2009-04-30 @ 13:57:23
Postat av: Sara

Sara P: Visst är det!? Vilken livskvalité att få sluta 16, det kommer väl du får smaka på sen ;) Ses på lördag!

2009-05-01 @ 02:37:38
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0