What a day

Efter en synnerligen omskakande början på dagen (det är för färskt , är inte redo att prata om det än) avslutade jag den på bästa sätt: I K´s soffa. Det bjöds som vanligt på en synnerligen delikat måltid samt en massa läckerheter till efterrätt plus välgörande samtal . Business as usual♥

Imorgon är det Valborgsmässoafton, vilket betyder öppet till 16 ( vilket i sin tur betyder Glad Sara). På kvällen är det grillpartaj hos vännerna A och M på deras mysiga innergård, shall be grand. På fredag är det 1:a maj, då ska man tydligen demonstrera.
Jag får se hur jag gör med det. Det är inte riktigt min kopp.

xoxo

Kommentarer
Postat av: K

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!! Var SÅ trivsamt att ha dig här. Du kan bo här JÄMT. konstig röst Såg personen på FB, åh gud. :-o Skriver sen. Kramar och tack igen för igår.

2009-04-30 @ 17:17:57
URL: http://litenarvid.blogg.se/
Postat av: Sara

K: Jag vet. Jag funderar på att ta det erbjudandet och komma och bo hos er. Och byta namn. Och arbetsplats.

2009-05-01 @ 02:36:19
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0