Yay!

Ibland blir man bönhörd. Vi stängde butiken redan kl 14, ljuvligt! Jag hann med alla ärenden jag hade efter jobbet och nu sitter jag här och ska börja förbereda mig för kvällen. Vännen M har examensfest, så vi ska dit och fira. Tyvärr har jag hört ryktas om allehanda lekar och grejer; jag gillar inte riktigt sånt. Om jag inte vinner förstås.

Jag är även tvungen att dementera ett utav mina föregående inlägg. Jag är inte alls nån shopoholic. Jag Hjälper Till. För det är lågkonjunktur nu, och då måste vi alla handla för att det ska bli bättre. Right?
Idag har jag hjälpt till med både det ena och det andra, vi får se om det är nåt som passar tills ikväll.

Skål!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0