090806 - Semesterdag 4

Sol sol sol! Egentligen borde jag inte ens orda om det vackra vädret, regnmolnen bildas väl på pin kiv då. Men ändå, min fjärde semesterdag verkar bjussa på på solsken. Wiiiiee!

Efter hemkomsten igår tillbringade jag ett par timmar i solen. Därefter korkade vi upp för att för sista gången denna sommar besöka Koriander. Det var...sådär. Av diverse anledningar kom jag aldrig igång och jag och J knatade hem redan 00.30, tro´t eller ej.

Idag ska jag ligga pladask på en obekväm filt någonstans. Sen borde jag definitiv städa min klädkammare. Jag hade viss beslutsångest igår och provade allt därinne. Två gånger. Måste organisera.

Godmorgon!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0