Finnes: fullt vindsförråd

Efter jobbet knatade jag upp till min gamla längenhet för att tömma vindsförrådet. Mycket trevlig kvällsunderhållning - inte. Nu straffar sig det faktum att jag inte tog tag i tömningen med en gång utan väntade ända tills nu.  Imorgon kommer den lediga dagen att tillbringas med att ränna upp och ner fem trappor. Kul.

Det enda positiva är att jag hittade mängder av foton på mig och K  från back in the day. Good times, good times! Dessutom hittade jag mängder av smycken som är gamla nog att vara inne igen. Hmm, kom just på att det är ett tecken på att jag börjar bli gammal...

Nu blev jag deprimerad. Suck.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Nähädå, de där juvelerna var bara ett tecken på att du var enormt före din tid! :D KUL med gamla kort, ååå vad roligt att få se. Krams!

2009-08-28 @ 07:35:15
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0