Gone shopping.

Idag hade jag och J inget att göra, så vi drog en repa till Örebro.


Actionshot på J när han tankar. Undertecknad hatar att tanka, stort stressmoment.


Jag somnade lite, tröttsamt att åka bil. Ser jag konstig ut så beror det på kameran. Host.



Vi åkte ( en omväg) till Vingåker. Där fanns det inte ett shit.


Sen åkte vi till ett himla trevligt ställe som hette Svalan och åt lunchbuffé. Buffé is da shit. Detta är tallrik två av tre ( tre av fyra om man räknar salladsvarianten) Jag blev Mätt.

Jag hade inköpsstopp på partyoutfits (har pinsamt mycket såna kläder som jag inte ens har använt) men det var fritt fram för allt annat. Självklart hittade jag bara såna här saker:


Fint med fjädrar från Zara. Lite väl kanske, men jag blev lite kär.


Jag gillar tanken att se ut som en rosa jättereflex.

Tillslut hittade jag lite (tråkiga) vardagssaker. Nu: rensa i röran i klädkammaren!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ah vad snygga, fjädergrejen var INTE för mkt. Skitfin!! Kom inte in på din blogg igår, skrik. Förlåt att jag ej ringde!! Kramarkramar

2009-08-18 @ 07:12:44
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Therese

Tyckte nog du skulle köpt de fina sakerna. Livet är en fest heter det och det måste motivera att använda fjäderkjolar till vardags? Btw jag somnar nästan alltid i bilar. Sover så gott.

2009-08-18 @ 08:37:04
URL: http://theresemedmera.blogg.se/
Postat av: Sara

Kerstin: Det grämer mig att jag inte köpte den fjädriga, den var fab :(



Therese:Du har helt rätt, jag skulle ha köpt dem. Jag kanske kan ha den på mig i bokhandeln, tror bestämt att det skulle bli roligare om man hade en fjäderklänning på sig. Sova bil är mycket skönt, men jag behärskar inte riktigt tekniken så jag får alltid nackspärr :/

2009-08-18 @ 09:51:46
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0