Herr kantarell

Efter dagens pass i kolgruvan styrde jag och Jessa kosan till Bergvik för lite shopping. Såklart hittade jag en massa saker som jag kommer att få jobba hårt för att undvika. Under tiden vi var där så rantade J och Joel runt på Skutberget och lirade frisbeegolf. När vi hämtade upp dem hade J (till min mages stora förtjusning) hittat kantareller som han hade plockat med sig.


Mmmmmm...

Jag gillar kantareller men inte så mycket att jag orkar gå ut i skogen och plocka och bli attackerad av 36523726923 mygg.

Nu: SYTYCD! Fast det känns lite trist när jag vet vem som vinner. Suck.

xoxo

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag beklagar att du nu också vet vem som vinner. Men du vet väll kanske inte vilka som åker ut idag? Så lite spännande är det ju fortfarande =)

2009-08-26 @ 22:11:04
Postat av: Kerstin

MUMMA.

2009-08-26 @ 22:17:22
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sara

Johanna: Jag visste inte vilka som skulle åka, vilket gjorde att det blev marginellt mer spännande. Saknar er på jobbet, kom tillbaka!!!



Kerstin: Ooooooo ja. Fast nu är de slut. Skräll.

2009-08-27 @ 10:26:24
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0