I love Steve

Jag har ett fett guilty pleasure: Krokodiljägaren. Jag ääääälskar Steve Irwin och hans program. Tyvärr förolyckades han för en tid sen, har för mig att han blev stungen av en rocka och trillade av pinn. Suck, så sorgligt. Tack vare Animal Planet ( som J har köpt extra till mig, jag vet att jag är en nörd) lever Steve vidare i mitt hjärta.

Idag kommer mammat ♥ hit och stannar tills imorgon. Hon ska följa med till studion imorgon och se när jag gör radio, det ska bli väldigt spännande. Och lite extra nervöst.

Dessutom ser jag fram emot en finfin fredagskväll!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Steve är lite läskig. Men may he rest in peace. Så att säga. :)

2009-08-12 @ 16:56:28
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Tommie

Jag är lite halvsugen på att göra en tshirt där krokodilerna sliter i honom och silvertejpar runt huvudet eller nåt. Eller vore det samma sak som att skända?



Jag gillar också Steve. Filmen de spelade in, när han dog, om de farligaste havsdjuren är skitsnyggt filmad och awesome öht.

2009-08-12 @ 19:43:30
URL: http://artworks.se/vardag/
Postat av: Sara

Tommie: JA, det är att skända! Och häda! Och synda (osv osv) Men gör en hyllningstshirt med honom på så ska jag ha den varenda dag :) Jag stoltserar gärna med min Steve-obsession.

Jag har f.ö. inte sett den sista, det känns alltför ledsamt.

2009-08-13 @ 20:44:51
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0