Konstig statistik

Är det bara min besöksstatistik som ser helt annorlunda ut? Efter att inte ha kunnat se den på flera dagar så ser den nu helt annorlunda ut. O well, det spelar ju egentligen ingen större roll.

Idag hävdes mitt köpstopp temporärt när jag snubblade över ett par fabulösa leggings. Jag älskar leggings och tänker typ aldrig mer ha på mig byxor. Tights is da shit. Jag handlar med nästa helg i åtanke, förhoppningsvis händer det roliga saker då.

Dessutom har jag hunnit med att söka jobb idag. No more gnäll över min dretarbetssituation, nu ska det hända grejer. Ni som har en tumme till övers får gärna hålla den.


xoxo

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag håller två stycken! Vad är det för jobb? :)

2009-08-31 @ 18:59:28
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Sara

Milla: Tack, det verkar som ditt tumhållande funkade, jag fick faktiskt just ett mail om att jag blev kallad till intervju. Det var ett jobb på en möbelaffär som även designar och säljer egenproducerade grejer.

Så, om du nu kunde hålla de där tummarna för att jag vinner typ 100 000 i månaden i 25 år så skulle jag vara oändligt tacksam :D

2009-08-31 @ 20:55:26
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0