Onsdagskväll

Efter en soft dag med x antal timmar på balkongen ( hej kräfta) , mormorsbesök  och uteätning har jag nu landat i soffan där jag väntar på SYTYCD. Undrar om det finns som dvdbox??

Annars går slutskedet av denna semester i inredningens tecken. J har idag åkt runt och kollat efter nya köksmöbler  samt två clubfåtöljer som ska ersätta de barstolar och barbord som redan finns. Nice. Jag gillar nya saker.
 



Två såna här ska det bli.

Nu måste jag fundera ut hur jag ska finta bort J från tvsoffan där ivrigt inväntar  Zlatans debut. Själv skiter jag rätt fint i Zlatans debut, jag vill bara se SYTYCD på den större tv:n.

xoxo


Kommentarer
Postat av: Sara P

Men, har inte ni snygga köksmöbler? :) Gillar fåtöljideen - blir nog supersnyggt.

2009-08-20 @ 08:15:15
Postat av: Sara

Neeeeeej Sara, vi har inte fina köksmöbler:) Måste.köpa.nya. Jag måste ju köpa mig lycklig nu när jag snart ska återvända till kolgruvan.

2009-08-20 @ 10:08:22
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0