S-p-i-n-d-e-l

Just nu:



KOLLA VAD JAG JUST FÅNGADE IN I KÖKET! SPINDEL! STOR SPINDEL!

Jag lade en sked brevid för att visa exakt hur stor den är. Jag har aldrig sett en så stor spindel i vilt tillstånd.
 Nu är den i säkert förvar, men vad ska jag göra med den? Jag har lite svårt för att avliva djur, speciellt såna som är stora som den här. Släppa ut den är inte ett alternativ, har den väl hittat vägen hit så kanske den återvänder? Spola ner den i toaletten=icke ett alternativ, den kanske återvänder den vägen. Och det vill vi inte!

Uäääääää, vadgöra vad göra??? 

xoxo

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är tydligen ett spindelår i år har jag läst. Så du bör ng döda den så den inte förökar sig den också för du lär se fler...

2009-08-11 @ 14:33:19
URL: http://theresemedmera.blogg.se/
Postat av: B

uuääh va äcklig!!! precis en sån som ja hitta i min säng för nåra veckor sen (på min fot!!!) o sen gick lös me kökssprayen på hehe.. de funkar btw :D (euroshoppers illgröna, den tål dom inte dom jävlarna:)

2009-08-11 @ 16:42:40
Postat av: Kerstin

Aaaaaaaaaaaaaaa...jag dör. Igen. Tack för alldeles nyss babe, it was grejjt. :)

2009-08-11 @ 20:01:25
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Sara

Therese: Åh gud. Spindelår. det är mycket värre än myggår, det.



B: Som tur var hittade jag den i vasken, hade den krälat på min kropp tror jag inte att jag hade kunnat svara för följderna.



K: Tack själv, bästa dagen som vanligt <3

2009-08-11 @ 20:08:35
URL: http://pinkshit.blogg.se/
Postat av: Anna

AAAAAH, en sådan hittade jag i mitt rum hos mor och far i tisdags natt. SKRÄCK!!!! Den befinner sig nu i soptunnan, den blev avlivad av "Tomtens snickarverkstad"-boken :D mitt fel att det regnade igår en sväng :P

2009-08-13 @ 23:05:45
Postat av: Sara

Anna: Ajja bajja, inte göra regn på Saras semester! ;)

2009-08-14 @ 10:29:26
URL: http://pinkshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0