Saturday night

Nu har undertecknad parkerat häcken i soffan efter en dag som har varit otroligt lång. Arbetsdagen var helt hysterisk, alla med lite insikt i min arbetssituation vet ju vad det beror på...

Kroppshållningen är spot on - inte sant?

Nu väntar jag på kvällsmat, J har intagit position i köket och fixar ihop nåt - och tur är väl det - för annars hade jag kolat vippen.

Det ska bli en lugn lördagskväll. Det är ju inte dumt med såna ibland, man är ju inte ung längre *suck* Men snart vankas det förhoppningsvis superrolig fest - can´t wait!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh jag dör. Klockrent. Hahahaha.

2009-08-30 @ 08:07:39
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0