Söndagskväll

I skrivande stund har jag just sett klart Nim Och Den Hemliga Ön ( åtminstone tror jag att den hette så) tillsammans med Alva och Clara. Mycket bra film. Iallafall om man är sju och fyra år.

Sen jag anlände hit så har vi bl.a hunnit med att hoppa studsmatta ( som var väldigt kul tills moster Sara insåg hur mycket skönare det var att bara ligga på mattan och inte göra nåt), cykla ( Clara på rosa cykel, Alva med stödhjul och jag - inte alls) och spela spel.

Nu återstår inget annat än sängen, jag misstänker att det är väckning tidigt imorgon. Jag försökte muta de små räkorna att inte väcka mig direkt när de vaknar, utan vänta typ..en timme. Det gick sådär.

Så, till sängs!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0