Våga vägra Zlatan

Just nu spelar Barcelona mot Atletico Bilbao. Zlatan spelar ju i det förstnämnda laget nuförtiden, så tydligen ska det vara ett jäkla hallå varenda gång det är match. Gäsp.

 Fotboll är inte min kopp direkt. Tyvärr så fastnar mycket fotbollsfakta i min skalle av någon outgrundlig anledning. Som t.ex. att amerikanen Brian McBride har spelar i Everton och Fulham. Och att britten Peter Crouch är över två meter lång och väger typ ingenting och om han inte hade varit idrottsman så hade han klassats som anorektiker. Såna saker minns jag och det tar upp en massa plats för sånt som jag har mer nytta av. Mycket irriterande.


Peter Crouch ( som förmodligen är mycket nöjd med denna bild)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0